V.H.G. organiseert maandelijks op diverse locaties in de gemeente een Open Eettafel.
Deze is bedoeld voor personen vanaf 55 jaar die het gezellig vinden om gezamenlijk een warme maaltijd te gebruiken en daarbij andere mensen te ontmoeten.

Waar en wanneer:

Goudriaan/Ottoland:
Elke 1e donderdag van de maand om 12.00 uur in Dorpshuis De Multistee, Burg. Van Slijpestraat 8 te Goudriaan.

Molenaarsgraaf/Brandwijk
Elke 3e donderdag van de maand om 12.00 uur in Verenigingsgebouw De Overstap, Kerkweg 10 te Brandwijk.

Oud-Alblas:
Elke 4e woensdag van de maand om 12.00 uur in Dorpshuis De Beemd, Beemdweg west 9 te Oud-Alblas.

Wijngaarden:
Elke 4e donderdag van de maand om 12.00 uur in Dorpshuis ’t Wingerds Hof aan de Dorpsstraat 31 te Wijngaarden.

Voor nadere informatie en prijzen van onze diensten kunt u contact opnemen met het kantoor van de V.H.G.